2 maj 2014

O mnie.


Cóż, a więc jestem. Oto ja, G R A N I T O V A, w swej całej, okazałej krasie. Niektórzy kojarzyli mnie pewnie pod innymi nickami (nie przyznaję się do nich, taki wstyd!).
Nie przepadam za opisywaniem swojej osoby (ciągle wydaje mnie się, że ten opis trzeba uaktualniać, taka zmienna bywam), jednak poniekąd przybliżę swą postać.

Otóż, urodziłam się kilkanaście wiosen temu. Nie jest ważne kiedy dokładnie. Moi przyjaciele mają mnie za wredną istotę,która stawia przede wszystkim na szczerość. Nieważne jakby bolała. Czasem moje poczucie humoru zaskakuje nawet mistrza sucharów (dobry kumpel, nie ma co). Jestem skomplikowaną dziewoją, a moim mottem zdecydowanie powinno być słowo 'nieważne'. Mimo wszystko mam swoje uczucia, a pospolity hejt często biorę do serducha, chociaż nie widać tego ani po mnie, ani po moim zachowaniu. 
Do niedawna byłam w udanym związku, ale jak wiadomo szczęście nie jest uczuciem wiecznym. Nie pierwszy, nie ostatni. Być może ta sytuacja sprawiła, że zechciałam powrócić do blogosfery.

Uwielbiam pisać różne bzdury, jak Carrie mam swój własny pamiętnik (akurat dwa), posiadam okazałą biblioteczkę, jak Marzycielka z Ostendy, a mój pokój dodaje mi natchnienia (mimo, że jest biało szary). 

Nadużywam nawiasów, cudzysłowie jest wszechobecne w moim życiu, a ironia to moja siostra.


Info w pigułce:

Nick: g r a n i t o v a  (ze spacjami)
Wiek: 20 < 'ja' > 16
Charakter (3): uparta, opiekuńcza, szczerza
Cechy szczególne (3): okularnica, blondynka, uczulona na słowo 'stopa'
Ulubione filmy (6): Czarny łabędź, Sala samobójców, American Beauty, Lista Schindlera, Milczenie Owiec,Requiem for a Dream (wybiórczo, moja lista perełek posiada około 50 tytułów)
Ulubieni aktorzy/aktorki (5/5): Leonardo DiCaprio, Evan Peters, Hugh Jackman, Russell Crowe, Piotr Adamczyk/ Jessica Lange, Dakota Fanning, Meryl Streep, Helena Bonham Carter, Natalie Portman, 
Piosenki (3): Everyone's crying, Pozwól mi, Let's play birds (..i inne)
Zespoły (6): The Dumplings, Alt-J, Plastic, Arctic Monkeys, Flight Facilities, The Ruby Suns
Ulubione książki (5): Pamiętnik, My, dzieci z dworca Zoo, Kwiaty na poddaszu, Krucyfiks, Oscar i pani Róża
Autorzy/autorki (6/6): Nicholas Sparks, Harlan Coben, Stephen King, Thomas Harris, Eric-Emmanuel Schmitt, Chris Carter/ Cassandra Clare, Virginia C. Andrews, Jodie Picoult, Tess Gerritsen, Danielle Steel, Barbara Rosiek
Piosenkarze/piosenkarki (2/2): Fismoll, James Arthur/ Meg Myers, Lykke Li
Seriale (4): Skins, Arrow, Pamiętniki Carrie, American Horror Story

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz